نورانورا، تا این لحظه: 10 سال و 29 روز سن داره

نورا کوچولو نازدونه مامان و بابا

زاد روز تولدت در اولین روز بهار مبارک قشنگترینم...

1395/1/1 22:55
نویسنده : مامان نورا
762 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

 

کودک من،بهار من

 

مایه ی افتخار من،

 

عیدت مبارک

 

 

کودک مهربان من،

 

بلبل خوشزبان من،

 

عیدت مبارک

 

 

ای گل خوبروی من،

 

طوطی قصه گوی من،

 

عیدت مبارک

 

کودک من،امید من،

 

بخت خوش سفید من،

 

عیدت مبارک

 

امسال سومین ساله که لحظه سال تحویل  مصادف میشه با دو تا جشن قشنگ

و بیادموندنی،اولین که همون جشن عید باستانیه و دومین هم جشن تولد دختر

کوچولومونه،دو سال پیش تو صبح اولین روز بهار فرشته قشنگ ما بدنیا اومد و بهار

ما رو با تولد خودش بهاری تر کرد.

 _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرمتحرک شباهنگ www.shabahang20.blogfa.com _*̡͌l̡*̡̡ ̴̡ı̴̴̡ ̡̡͡|̲̲̲͡͡͡ ̲▫̲͡ ̲̲̲͡͡π̲̲͡͡ ̲̲͡▫̲̲͡͡ ̲|̡̡̡ ̡ ̴̡ı̴̡̡ *̡͌l̡*̡̡_

عزیزترینم،نازنینم

 

امسال رو هم برای سال تحویل مثل قرار هر سال چند روز قبل عید راهی شمال

خونه بابا جون و مامان جون شدیم ، چند روز قبل عید رو به گشت و گذار تو

بازارهای شهر که قبل عید حال و  هوا و بوی بهار و شکوفه ها مستمان میکرد

گذراندیم و همه مشغول خریدهایشان برای عید بودند و خیابانهای شهر پر

شده بود از فروشنده هایی که مدل های متنوع و زیبایی از هفت سین و

سبزهایی از تخم شاهی و گندم و ماش و انبوهی از ماهی های قرمزی که

پر تحرک تر از همه با شوق و ذوق بسیار در حوضچه های کوچک به این سو و

 آنسو شنا میکردند بود ، انگار آنها هم بوی بهار را حس کرده بودند،خیلی زیبا و

دوست داشتنی بود،زیباتر از همه توصیفات من... 

و اما برای سال تحویل به منزل پدرجون و مادر جون که آنها هم برای تحویل

سال جدید به شمال آمده بودند رفتیم و آغاز سال 1395 رو همراه با آنها

و در کنار عمو ها و زنمو جشن گرفتیم و همچنین دومین شمع تولدت با

شادی و ذوق هر چه تمام تر فوت کردی .

فدای همه این شادی های کودکانه ات که توصیف ناپذیر است.

عزیزه دلم،از خداوند منان سلامتی روح و جانت را خواستارم و امیدوارم

قلبت همیشه شاد و سرزنده و لبخند هیچ گاه از کنج لبت بیرون نرود

ای عزیز تر از جانم،تنها آرزوی قلبی من عاقبت بخیری توست،تو که هدیه ای

هستی از جانب پروردگار.

خداوندا:ای که تو انسانها را اشرف مخلوقات قرار داده ای و گنجی از

پاکی و زیبایی و مهر و محبت را در سرشتشان نهفتی،پس خودت حافظ

هدیه ای که به ما بخشیدی باش و ما را در رشد و تربیتش تنها مذار

که تنها تو دانا به همه ی امور عالم هستی.

 

پسندها (18)

نظرات (3)

همیلا
19 اردیبهشت 95 21:45
مرسی که بهمووون سرزدیید عزیزه دلمممممممممممم
عمه فروغ
25 اردیبهشت 95 12:40
نورا جونم تولدت با تاخیر مبارک عزیزم الهی که همیشه شاد و موفق باشی
مامان آنیسا
26 اردیبهشت 95 7:35
تولدت مبارک نورا جونم ایشالا 120 ساله بشی خوشکل خاله