نورانورا، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 15 روز سن داره

نورا کوچولو نازدونه مامان و بابا

ششمین ماهگرد نورا جون

1393/6/31 20:23
نویسنده : مامان نورا
550 بازدید
اشتراک گذاری

بهانه قشنگ من  رفیق روز تنگ من  پری قصه های من

 

شاپرک سفیدمن   امید فرداهای من   دختر رویاهای من

          سیاه و سفید با گل های حروف  سیاه و سفید با گل های حروفسیاه و سفید با گل های حروف سیاه و سفید با گل های حروف                      Schwarz mit blumen alphabete

                                      سیاه و سفید با گل های حروف سیاه و سفید با گل های حروفسیاه و سفید با گل های حروف

 

                    نورای    ماهه من تولدت مبارک

 

 

                                            

            http://zibasazeaisan.blogfa.com/ 

                                           

                         

                                           

 

این گل بسر اراد جون بسر دایی نورا جونه،قربونش برم همون اول بسم الله خوابش

برد.

 

            

 

این دوتا گل پسرا از راست به  چپ مانی جون و سمیر جون

 

           

 

                                          

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)