نورانورا، تا این لحظه: 10 سال و 1 ماه و 9 روز سن داره

نورا کوچولو نازدونه مامان و بابا

قشنگ ترین لحظه ها

1393/8/20 19:20
نویسنده : مامان نورا
299 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به فرشته ی کوچولوی خودم  به تنها عشق

 

لحظه هام که هیچ وقت از دیدنش سیر نمی شم و

 

خستگی برام معنی نداره.

 

دخترم نورا...

 

امروز می خوام برات از اولین و قشنگ ترین حرف هایی که به زبون

آوردی بگم،از نَین نَین نَین  گفتنات که تو 6 ماهگی شروع کردی،انقدر

قشنگ لباتو می چرخوندی که انگاری حس آواز خوندن داشتی.

بعد از اونم تو 7 ماهگیت اَگه اَگه اَگه  و   اَده  اَده  اَده  و بعضیاوقاتم

مَم مَم  می گفتی و الانم که دارم برات می نویسم مشغول بازی با

 عینک باباییت هستی منظورم اینه که عینکو از چشم بابایی در میاری و

وقتی بهت می گیم بده با کمی مکث  عینک تو دستتو میاری سمتمون و

در عین حال دو تا دستاتو میزنی به پاهات و می گی دَ دَ که منظورت دست دسته.

انگاری می خوای حروف الفبا رو از بر بشی.

 

 

                

پسندها (11)

نظرات (2)

ندا مامانی باربد
28 آبان 93 0:57
قربون این دختر که انقدر شیرین زبون باز کرده راستی مامان نورای عزیز فراموش کردم بگم که من فیلم باربد رو هم از روی تلویزیون شهری که داشت مستقیم پخش میکرد گرفتم و هم اینکه چون باباش صدا و سیمایی راحتتر تونست به فیلم دسترسی پیدا کنه[سلام عزیزم مرسی گلم نظر لطفته.تو اون زمان همه چی یادمون بود الا ضبط فیلم در ضمن تو سایت شبکه دو رفتم نبود.راستی میتونی فیلمشم واسم میل کنی اگه زحمت نمی شه]واسه باربد جان
✗﹃رویــــا﹄✗
1 آذر 93 10:50
قربون حرف زدنت بشم که اینقد با ذوق حرف میزنی...نورا جونم دست مامانی درد نکنه به خاطر این وبلاگ عالی.[مرسی رویا جون نظر لطف شماست عوض ما هم دخترای گلتو ببوس]